O teu frío



O frío.


Ese frío da noite enchoupoume,
e non sinto no meu corpo máis nada
que o frío e a dor aguda,
esa dor que nace do teu frío,
do teu frío que me envolve o peito blanco.


Meu peito que non soa, que non se move,
coiraza de metal frío.

As túas frías mans,
longos dedos, agullas de xeo
clavándose na miña pel fría, matándome.


Os teus ollos fríos, mirada de vidro
que non di máis que frías mentiras,
verdades que doen, xerros de auga, fríos.


Días sen número, números sen sentido,

fríos números que nada din, fríos.


Pensándoo friamente...

Pénsao e darasme a fría razón que te enche.

Razóns hai que frío dan ó corazón morto,
xeado de frío espiritual.

E agora que o frío invadeu todo
déixame morrer, doce repouso, frío eterno,
ata que o meu corpo sexa xeo entre neve.


Neve fría o teu corpo blanco,

xeo cálido os meus osos negros.



7 de nadal de 1986

Fotografía "Hielo negro" de Bernhard Edmaier para Geo

5 comentarios:

banderas dijo...

Outro anaco do meu pasado adolescente que podería ser trasladado á actualidade... e iso que case pasaron 25 anos!!!!

Quen dixo que a vida non é cíclica?

Hoxe utilizaría outras verbas, seguramente, pero os sentimentos non andan tan afastados.

Anónimo dijo...

todo lo que sembramos lo recogemos multiplicado. Tu vida actual no puede compararse a la de hace 25 años pues tu experiencia juega un papel "importantisimo" en tu persona.
Tu y la poesia..... quizas podrias hacer una breve traduccion del escrito para los desconocedores de esta lengua tuya. Sin entender bien detecto que el juego de tonos y palabras es embriagador.
¡¡¡ánimo!!

banderas dijo...

Evidentemente la vida me ha cambiado mucho en los últimos 25 años, pero en la relación con una persona hasta hace poco muy importante en mi vida se ha dado una situación muy similar a la que plasmo en el poema. Por suerte la experiencia que comentas me hace llevar mejor una situación desagradable. La traducción, en un día o dos.
... y gracias por los ánimos.

Irreverens dijo...

Esto va bajando de temperatura... Espero que no llegues al punto de congelación, "meu".

Un biquiño.

banderas dijo...

Son coas que pasan... llega el otoño (tengo la esperanza de que llegue algún día) y las relaciones se enfrían hasta límites nunca imaginados.

Outro biquiño/petonet ;-)